Etusivu » girevoysport eli kahvakuulaurheilu » Comeback treeninvetoihin, tässä ilmainen näyte kotitreeniin

Comeback treeninvetoihin, tässä ilmainen näyte kotitreeniin

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

More Photos

12.6.2013

Tänään tein Virallisen Comebackin Ryhdin treenien vetoon ja oli erittäin hyvä fiilis vaikka etukäteen jännittikin. Porukkaa oli n. 22

Treeni (saat tehdä tuon ihan ilmaiseksi vaikka kotipihalla!):

– juoksua, olkapäähippaa, maalitauluna toimimista pareittain
– paikkojen pyörittelyä, metsäjoogaa ja mobbausta

– kuulalämmittelyssä kaikkia näitä 1min: 2k heiluri, heiluri, korkea veto, rive, rive+punnerrus, vauhtipunnerrus, tempaus

– tempausintervalli: jokaiselta alkavalta minuutilta toistoja 12, 12, 14, 14, 16, 16, 18, 18, 20, 20 (joka toinen setti vasurilla ja joka toinen oikealla), ja loppuminuutti sitten lenkkeilyä tai hyppelyä, aktiivista palautumista siis

– loppuun no excuses (Ross Enamaitin kirjasta):
ensin jokaista näistä liikkeistä 1min, sitten 45s, sitten 30s ja lopuksi 15s – ei taukoja
1. 2k heiluri
2. 2k vauhtipunnerrus yhdellä kuulalla
3. kasakkakyykky ilman painoa
4. vuorikiipeilijä eli se hassu maassa tehtävä keskivartaloliike, jossa ollaan punnerrusasennossa ja vuorojaloin otetaan polvella kontaktia kyynärpäähän

Kiitos paljon Ryhdin treeniporukalle tervetulotoivotuksista ja muistamisesta!

Photo 12.6.2013 20.43.10


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

%d bloggers like this: