Etusivu » tavoitteet » Etkö saa nielaistua liikuntapiirakkaa? Kokeile liikuntavälipalaa!

Etkö saa nielaistua liikuntapiirakkaa? Kokeile liikuntavälipalaa!

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

Jos sinulla on rajattomasti aikaa käytettävänä liikkumiseen, skippaa tämä postaus. Jos taas elämässäsi on paljon kaikkea muuta mielenkiintoista ja ”pakollistakin”, ja liikkuminen kuitenkin kiinnostaisi, kokeile liikuntavälipaloja (movement snacks). Ai siis mitä? Tsekkaa alla oleva kuva:

20130120-210445.jpg

Esim. opettele muutama hyvä mobbausliike, kehonpainoliike ja kahvakuulaliike. Järjestä työpaikallesi, kotisi lähelle, lenkkipolun varrelle yms tarvitsemasi olosuhteet. Tee ohimennen pitkin päivää aina joku juttu, joka ottaa vähän aikaa mutta antaa paljon. Termi on amerikaksi ”bang for the buck” eli paljon pamausta eurolla?

Kuulostaako mahdottomalta?

Lisää aiheesta:
http://www.exuberantanimal.com/web/library/movement_snacks/index.html

EDIT: ”C-15 tekniikka” on samanhenkinen selvästi, edes vähän siellä täällä jotain hyödyllistä:

http://www.tohtoritakuu.fi/2013/01/30/c15-tekniikka-pienikin-aika-paivassa-riittaa/

Mainokset

2 kommenttia

  1. […] Etkö saa nielaistua liikuntapiirakkaa? Kokeile liikuntavälipalaa! […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

Tykkäämäni artikkelit

%d bloggers like this: