Etusivu » kahvakuula » Liike on lahja

Liike on lahja

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

More Photos

Olin tänään pitkästä aikaa Ryhdin treeneissä, Ari veti hyvät treenit. Se oli toinen kerta parin kuukauden takaisen sairaalareissun jälkeen. Oli pimeää, maassa oli lunta ja kanssatreenaajia tuskin näki. Teimme OALC:tä ja tempauksia ja kyykkykuntopiiriä, tein kaikki mukana ja nautin todella. Olin jotenkin ihan euforisessa tilassa, sillä mietin miten onnekas olen. On paljon ihmisiä, joilla myös vaurioituu kaulavaltimo kuten minulla, ilman mitään syytä, eivätkä he välttämättä pysty pitkiin aikoihin tai koskaan nostamaan kahvakuulaa, tai edes kävelemään, jos siis jäävät henkiin.

Minä sen sijaan voin mennä puistoon, tehdä hyvässä ohjauksessa treenit ja kävellä kotiin. Voin jopa kirjoittaa siitä. Tavallaan itsestäänselvää, kaikkihan niin voivat tehdä, ja tavallaan ei ollenkaan. On kliseistä ja siirappistakin sanoa että liike on lahja, mutta niin se kuitenkin on. Liike on elämää ja elämä on liikettä. Olen ihan todella onnekas, ja iloinen siitä että voin liikkua.

kuva (1)

Laadukas kuva 🙂 … Oikealla Ari demoamassa ja vasemmalla osa treenaajista.

1 kommentti

  1. Tuire sanoo:

    Ymmärrän täysin. Minulla ei ole ihan noin rajuja kokemuksia takana, mutta loukkasin alaselkäni viime talvena ja se on estänyt kunnolliset kahvakuulareenit (ja oikeastaan muutkin harjoitukset) näihin viikkoihin asti. Nyt olen päässyt osallistumaan kolmesti kimppareeneihin tekemään 8 kilon kuulalla, ja voi että on mukavaa. Edes se ennen niin naurettavan kevyt kasi..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

