Etusivu » girevoysport eli kahvakuulaurheilu » Simppeli LC-intervalli – kokeile nyt ILMAISEKSI!

Simppeli LC-intervalli – kokeile nyt ILMAISEKSI!

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

More Photos

Tällainen tehtiin keskiviikkona Ryhdin treeneissä, idea oli saada kuntotreeni ja samalla hioa etenkin rivevaihetta LC:ssä.

1 tai kahdella kuulalla, aina 2min töitä ja sitten 1min palautus. Tuossa tulee 20min työtä yhteensä. Erät alla, suunnilleen noin mentiin mutta saatan muistaa jotain väärin. Lillukanvarret eivät ole oleellisia kuitenkaan:

  1. kolme matalaa heiluria, 1 rinnalleveto
  2. pelkkiä rinnallevetoja
  3. 3 rinnallevetoa, 1 työntöpomppu
  4. 3 rinnallevetoa, 1 työntö
  5. rinnalleveto, työntö, 3 hengitystä yläasennossa
  6. rinnalleveto – pari hengitystä, työntö -pari hengitystä, lasku räkkiin -pari hengitystä
  7. 3 heiluria, 3 riveä, 3 työntöä
  8. rive, 3 työntöä
  9. rive -työntö hyvällä tahdilla
  10. rive -työntö hyvällä tahdilla
Advertisements

2 kommenttia

  1. Sirkka sanoo:

    Tällasia lisää! Yksinhuoltajana ja autottomana ihmisenä on todella vaikeaa päästä osallistumaan yhteistreeneihin. Ihanaa vaihtelua omiin mielikuvituksettomiin ohjelmiin 😀

    (Muutenkin tykkään lukea blogia tosi paljon ja kuvitukset on hienoja 🙂 Kiitos, että jaksat!)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

%d bloggers like this: