Etusivu » rauta » Alapakaraa syvällisesti!

Alapakaraa syvällisesti!

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

Olen tuosta ihan samaa mieltä:

”Olen hyvin innostunut ja ilahtunut siitä, että fitness-kuvioissa alkaa yhä enemmän olla ihmisiä, jotka ovat syvällisiä ja ajattelevia. Minulle koko se maailma, jossa pihdeillä mitataan vasemman alapakaran rasvaprosenttia, on kovin vieras. Vartaloni ei koskaan ole ollut “virheetön” (mutta enpä ole minäkään!), mutta olen aina ollut taipuvainen ajattelemaan, että jos ihmiset käyttäisivät edes murto-osan siitä energiasta, jonka he pistävät ulkonäkönsä pohdintaan, oman henkisen kehityksensä pohdintaan, maailma olisi aika tavalla kivempi paikka elää. Taidan kuulostaa aika kukkahatulta, mutta sanotaan nyt vaikka niin, että minun elämänfilosofiassani sisältö on aina tärkeämpää kuin muoto.”

Päivien kimallus « varputavi.com.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

