Etusivu » rauta » Mikä on lumihiutaleen lifestyle?

Mikä on lumihiutaleen lifestyle?

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

ÄLLLI -viikko on ohi ja heti avasin Iltalehden linkin … No, tässä lyhyessä jutussa (linkki alla) kerrotaan miten me kerromme itsestämme muille ruokavalinnoilla. Esim. että ruokaympyrän vastustaminen voi kertoa: ”olen aikaani seuraava, itsenäinen ja omia aivoja käyttävä kuluttaja, joka tietää että herra Pusikko on salaliitossa itsensä pirun kanssa. Ei voi olla muuten sattumaa että Bush on suomeksi Puska!” Tai jotain muuta.

Treenivalinnoillakin voi kertoa itsestään. Jokunen vuosi sitten kahvakuula tai ristiinkuntoilu oli tapa viestiä ja kertoa kuuluvansa ryhmään, joka ei mitä tahansa tavisten 3 x 8-12 -ohjelmaa noudatakaan! ”Minä olen ainutlaatuinen lumihiutale ja minulle ei kerrota miten treenataan!”

Ehkä tämä kaikki on sitä Tyler Durdenin mainitsemaan elämäntapa -pakkomiellettä? Olenko olemassa, jos minulla ei ole selkeästi määriteltyä lifestyleä?

Toki, tämä on tällaista sarkastista tai ironista tai jopa kyynistä tilitystä. Tosiasia on myös se että oman heimon löytäminen on äärimmäisen tärkeää, ainakin minulle. On hienoa että voi löytää niitä samanhenkisiä ihmisiä, vaikka treenin tai ruuan kautta. Sellaisia ihmisiä ei ole koskaan liikaa, ketkä ymmärtävät tai luulevat ymmärtävänsä maailmaa samaan tapaan. Loppujen lopuksi on aivan sama mitä kautta nämä ihmiset löytyvät, mutta etsiä kannattaa aina. Ainakin oman kokemuksen mukaan. Se, mitä pinnalle näkyy, eli että onko nyt MMA -treeni menossa tai superfoodit kattilassa tai gireviikin otsapanta oikeassa kulmassa, on ehkä kuitenkin sivuseikka? Itse olen löytänyt treenijuttujen kautta hyviä ystäviä, mikä on iso juttu.

En kuitenkaan tiedä mikä nykyinen ”lifestyleni” on. Eikä se tunnu enää niin tärkeältä kuin joskus aikaisemmin. Olen ehkä tulossa vanhaksi (kohta 35!)?

”- Ruoka viestii, mitä halutaan kertoa itsestä samalla tavalla kuin auto tai vaatteet, sanoo ruuan kulutusta tutkinut Hanna Leipämaa-Leskinen.”

Ruokatrendit tapa kertoa omista arvoista | Ruoka | Iltalehti.fi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

