Etusivu » rauta » Kisaryhmän treenit

Kisaryhmän treenit

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

More Photos

Tänään tehtiin tempauksia oikein olan takaa. Suunnilleen tällaisella kaavalla:

Omat lämmöt, sen jälkeen kokeiltiin parin minuutin pätkissä erilaisia tyylejä saada kuulaan vauhtia alhaalta: pelkkä heiluri, avittaminen epäkkään ”emmätiiä” -kohautuksella, vartalon painonsiirrolla taakse, vartalon kierrolla ja vielä ”fugleveilla”. Sitten samoilla jutuilla selkeät minuutin pätkät. Tässä siis tekniikkaosuus.

Seuraavaksi 6min tempaussetti omalla tyylillä. Ja sen jälkeen vielä 3x2min tempointervalli, ensimmäinen pätkä täysillä, toinen normaalilla vaudilla ja kolmas hitaalla. Aika paljon tuli rebimistä yhteen treeniin, mikä on mun mielestä ihan hyvä sillä tempaus on tupannut jäämään vähän sellaiseen sivuutetun äpärälapsen asemaan, työnnön saadessa kaiken huomion.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

%d bloggers like this: