Etusivu » arvio » Maanantaisoturit ilmestyi

Maanantaisoturit ilmestyi

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

More Photos

Kirjat ovat parasta. Kukalta ja Varpulta ilmestyi yhteisprojektin tulos Maanantaisoturit, ja oma ennakkotilattu kappaleeni putkahti tänään postiluukusta. En voi arvostella koska en ole lukenut, kävin tietysti heti läpi kahvakuulaosion kuitenkin. Siinä on lajin historiaa ja selkeää käytännön apua, GS tulee tutuksi mielestäni hyvällä tavalla. Aihe (GS) on niin sydäntä lähellä etten varmaan osaisikaan sitä arvostella, näin vain sen että on mahdottoman siistiä kun joku osaa pukea hyvin sanoiksi jotain sellaista mitä itse ajattele. Muutenkin olen niin fiiliksissä siitä kipparikallekommentista että hymyilyttää vaan🙂 Luen kyllä vielä muunkin osuuden..

Kirjan ensivaikutelmasta välittyy tietty positiivisuus. En tarkoita nyt sitä että kuvissa hymyillään kivasti vaan sitä että ajatus on omassa tekemisessä. Positiivisuus hyvässä mielessä (huono positiivisuus on mun mielestä sellaista ei-reaalimaailmassa olevaa hippeilyä, jossa ei oikeasti tehdä mitään) on mun mielestä sitä että otetaan vastuu omasta tekemisestä vaikka nyt treenin suhteen, tunnustetaan tosiasioita ja sitten tehdään niille jotain. Aina voi tehdä jotain. Ja aloittaa nyt. Rauta auttaa jos sitä nostaa.

Nostan hattua arvon naisille projektin loppuunsaattamisesta!

Kirjaa voi tilata tuolta:

https://www.booky.fi/kirja/laakso_kukka/maanantaisoturit/9789529993376

Kirjoista sen verran että mulla on tuossa hyllyssä Ferrisin 4 Hour Body. Jos joku haluaa niin saa ilmaiseksi, kunhan tulee hakemaan sen Hyvinkäältä. Tule vaikka Ryhdin treeneihin niin saat kirjan samalla pois kuljeksimasta. Mun mielestä siinä on ihan hyvää perusmatskua treenistä mutta lähtökohta ja niin sanottu arvomaailma, mikä kirjasta välittyy on mun mielestä niin vastenmielinen että haluan opuksesta eroon🙂 Ei mitään hajuakaan syventymisestä tai omistautumisesta. Dislike.


3 kommenttia

  1. jake heke kirjoitti:

    Voisin ottaa sen kirjan ja lukea sen !

  2. prefecta kirjoitti:

    Maanantaisoturit luettu ja maanantaina alkaa reeni… (eiku tiistaina, eiku keskiviikkona, eiku sitku…)

  3. Suvi kirjoitti:

    Mä sain myös samana päivänä omani (http://nida-amanda2.blogspot.com/2011/03/maanantaisoturit-torstain-pieni-soturi.html) ja hitsi vie miten mä tykkään tosta! Taitaa päästä Raamatuksi mun elämään😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

