Etusivu » rauta » Blogit, numerot ja arvo. Missä paras sisältö?

Blogit, numerot ja arvo. Missä paras sisältö?

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

Sosiaalinen media on treenimaailmassakin täynnä tyhjää markkinointia, jossa tarkoituksena on ainoastaan ns. seuraajien eli mahdollisen spämmikohteiden haaliminen. Se johtaa siihen että Facebookissa tai muualla pommitetaan samoja videopätkiä uudelleen ja uudelleen mutta aito hyöty ja oppiminen jää ohueksi. Siksi pitääkin etsimällä etsiä hyvää materiaalia, jota sitäkin on vastapainona tietysti. Usein seuraajien ja tykkääjien määrä ei suoraan tarkoita että materiaali on hyvää.

Kerro mistä sinä saat parhaat vinkkisi liittyen liikuntaan ja ravitsemukseen? Sivustot, blogit, facebook -tilit yms.?

Aiheeseen liittyvä artikkeli alla:

The measure of any relationship is based on the value of exchange. There is no room for  chasing  popularity or influence in any healthy relationship whether one to one or many. There is only room for the value in learning from each other.  Learning hasn’t always been popular but it will create the right kind of influence that last longer than a moment.

http://www.relationship-economy.com/?p=13412

Mainokset

1 kommentti

  1. Kukka sanoo:

    ”Tykkääjien määrä ei suoraan tarkoita että materiaali on hyvää.”

    Hahaaaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

%d bloggers like this: