Etusivu » kahvakuula » Toimistoraakki, pelasta selkäsi

Toimistoraakki, pelasta selkäsi

RSS FB:ssä ”tapahtuu”

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Flickr-kuvat

More Photos

välineenä 1 kuula ja koskaan ei ole aikaa treenata. Herää 10min aikaisemmin kuin normaalisti, laita munakellosta aikaa 7min ja ala hommiin:
Heilureita yhdellä tai kahdella kädellä
Etunojia
Lankkuja
Kyykkyjä painon kanssa tai ilman
Leukoja
soutuja

Tee kaikkia liikkeitä koko 7min ajan, vaihtaen liikettä aina kun tuntuu että seuraava toisto ei enää mene puhtaasti. Järjestyksellä ei ole väliä, tai toistojen määrällä, kunhan pysyt liikkeessä. Kun tuo alkaa olla helppoa, lisää painoa, vauhtia tai aikaa. Idea on että syke nousee korkealle ja että koko touhussa on tinkimätön tekemisen meininki.

Ai mikä 7min? Liikuntapiirakassakin sanotaan että x minuuttia vähintään? No, tosielämässä ei ole tilaa millekään pirun piirakalle, täytyy käyttää tilanteita hyväksi ja hoitaa homma silloin kun se on mahdollista. Turha miettiä ihannesuosituksia kun elämästä ovat ihanteet kaukana🙂

Ei, speznaz ei treenaa näin, eikä edes Rocky tai spartalaiset mutta jos et liiku niin loppuvanhuus tulee olemaan vieläkin tuskallisempi.


3 kommenttia

  1. […] Toimistoraakki, pelasta selkäsi! – Marko Suomi […]

  2. Nimetön kirjoitti:

    Mitenkäs lämmittelyt? vai kuuluuko lämmittely tuohon 7 min aikaan?

  3. Marko Suomi kirjoitti:

    Lämmöksi sopisi esim. 2min kehonpainokyykkyjä sekä ylä- ja alakoiria.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Arkistot

%d bloggers like this: